میز کامپیوتر جدید بهمراه قیمت و ارسال رایگان
نوشته شده توسط : لیلا

دی ایران عرضه کننده انواع میز کامپیوتر جدید و مدرن در کشور میباشد و محصولات خود را با بالاترین کیفیت و همچنین ارسال رایگان بدست مشتریان خود در سراسر ایران میرساند .

 

برای نمونه چند مدل از این محصولات را در زیر آورده ایم برای مشاهده قیمتها و جزئیات و دیدن انواع بیشتری از میز کامپیوتر روی تصاویر کلیک نمایید .

میز کامپیوتر جدید

میز کامپیوتر جدید - PC 102میز کامپیوتر جدید - PC 120میز کامپیوتر جدید - PC 111میز کامپیوتر جدید C 115

میز کامپیوتر جدید - PC 113میز کامپیوتر جدید C 108

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دی ایران برای میزهای کامپیوتر از روکش ملامینه ضد خش استفاده میکند . ملامینه نوعی روکش است که روی محصولات چوبی کشیده میشود و آنها را در مقابل آب مقاوم میکند و از طرف دیگر چون جنسی سخت و محکم دارد اجازه نمیدهد خط و خشی روی محصول بیوفتد .

برخی از میزهای کامپیوتر دارای کاربری دوگانه هستند یعنی علاوه بر کاربری خود بعنوان میز کار نیز استفاده میشوند . چنین میزهایی طبیعتا سطح گسترده تری دارند تا مشتری بتواند علاوه بر استفاده از کامپیوتر در روی این میز کارهایی دیگر نیز انجام دهد .

برخی دیگر از انواع میز کامپیوتر جدید دی ایران دارای کتابخانه هستند بطوریکه فضای بالای میز بلااستفاده نمی ماند و جایگاهی برای قرار دادن کتابها و اشیاء دیگر خواهد بود . و بعضی از میزها برای فضاهای کوچکتر طراحی شده اند و برای خانه های کوچک مناسب هستند .

منبع




:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: